Dinsdag 17 juli 2018

Dinsdag oftewel onze ‘studiedag’ is een heerlijke dag om achterstallig werk weg te werken en/of na te kijken.
Zo kwam ik deze foto nog tegen die ik eigenlijk begin juli al had moeten plaatsen. Zo af en toe doen wij een oproep in de hoop dat daar serieuze nieuwe oproepkrachten op af komen of getipt worden. Komt de oproepkracht in kwestie haar/zijn proeftijd door dan belonen we de ’tipgever’ graag met een leuke waardebon. Op de foto zien jullie rechts tipgeefster Sharon en links Janouk die 30 juni haar proeftijd positief afsloot en dat was dus weer een mooie reden om een waardebon weg te geven.

Wij blijven uiteraard op zoek naar de juiste, bij de stijl van het Meestershuis passende mensen, dus delen van dit bericht is fijn. Weet jij of ben jij iemand die bij ons zou willen komen werken? Stuur dan een mail naar hierbenik@hetmeestershuis.nl en geef daarin aan hoe jij je koffie drinkt. De Bovenmeester drinkt er dan graag eentje met je mee.

En ja, wij zoeken ook nog steeds iemand met een heleboel horeca ervaring die fulltime bij ons zou willen komen werken, een jaarcontract ligt klaar.

Meer nieuws!

  • Lees verder
    Maandag 31 maart 2025

    de ‘M’ van ‘Maar met Pasen…’zijn er nog altijd angsthaasjes die toch graag willen reserveren en dat mag hoor ….

  • Lees verder
    Maandag 20 juli 2020

    Na heel veel hele drukke dagen sinds de ‘heropening’ is dit de recensie die mijn Juffen & Meesters meer dan…

  • Woensdag 5 juni 2024

    de ‘M’ van ‘Mooi maken’! Afgezien van het feit dat de Huismeester de schilders opdracht heeft gegeven om het Meestershuis…